BSK-hytta eies og drives av Byaasen Skiklub (BSK). Den ligger i et stort og åpent friområde med hoppbakke og et flott skirekruttanlegg ved Ferista i Fjellseterveien, i nærheten av Byåsen Butikksenter.

Dagens hytte er fra 2003, da vår gamle klubbhytte brant ned i 2002. I hytta har klubben sine lager-, trenings- og møterom. Vi har også ei storstue som kan leies av privatpersoner og/eller bedrifter som trenger lokaler til sosiale samlinger, festlige lag og møtevirksomhet.

BSK-hytta egner seg både til store og mindre arrangement. Vi leier IKKE ut til ungdomsfester, og opererer med 25 år som nedre aldersgrense på ansvarlig leietaker. Gulv og stoler i storstua ble fornyet i 2018 og hytta er velholdt.

Fasiliteter:
Stue med bord og stoler til 60 personer
Kjøkken med
- nødvendig glass og servise til 60 personer
- oppvaskmaskin type "industri"
- kaffetrakter
- komfyr
- kjøleskap
Garderobe
WC/HandicapWC

Slik kan det se ut når hytta er pyntet til fest: